New York

Tisdag:
Det regnade fortfarande under tisdagen men själva stormen var över så man kunde vara ute utan att blåsa iväg. Dock var typ alla affärer fortfarande stängda men jag och min kompis gick runt en del ändå på stan under dagen.
 
Onsdag:
På morgonen gick jag först runt med min pappa ett tag, då gick vi mest runt och tittade oss omkring. Sen efter lunch drog jag ner på stan tillsammans med min kompis och shoppade, där vi var tills min pappa och hennes mamma kom ner och mötte upp oss och sedan gick vi tillbaka till hotellet.
 
Torsdag:
Packade ihop allt på morgonen sen gick jag och min pappa ner på stan och köpte lite mer saker. Drog tillbaka till hotellt och åt lunch. Gick lite mer och sedan tog vi de lugnt ett tag innan vi åkte ut till flygplatsen och sedan så jaa, åkte vi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0