4/11

Har inte orkat skriva fören nu, har försökt lägga upp bilder men min mobil vill inte samarbeta.
 
Kom hem i fredags, åkte hem från New York i fredags kväll, men när jag kom hem var jag helt utslagen.
Men i alla fall, jag hade de bra i NY fast de var storm och grejer. Kom dit söndag eftermiddag/kväll hände inte så mycke då, chekade in på hotelet, käkade middag och så.
 
På måndagen så sprang jag runt på stan med en kompis, fast vi var typ på väg att blåsa bort så efter ett tag så gav vi upp och drog tillbaka till hotellet. Stannade där ett tag, sen drog vi ut för att äta middag, sen precis innan jag vi gick så flög ett träd i in resturangen så vi drog tillbaka till hotellet, stannade där resten av kvällen.
 
Skriver om resten senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0