Here I am...

Halo, när jag kom ner till stan så käkade först jag och mamma sen drog vi bort dit jag skulle ta sprutan, usch hatar verkligen sprutor.Sen drog vi till JC där jag fick ett par Jeans från Tiger of Sweden, sen kollade jag på en skinjacka men det fanns ingen i min storlek så mamma ska kolla ute på gränby, sen kollade vi på böcker och sen så åkte vi hem. Skulle ha stannat längre men mamma mådde inte så bra så då åkte vi hem och jag var ändå tvungen att göra klart vår powerpoint till naturen imorgon.

Imorgon är de fredag får se vad jag gör kanske träffar någon kompis eller så och sen så blir de nog hemmakväll eftersom bror min flyttar på lördag så de blir de ju sista kvällen när vi alla bor tillsammans. Sen på lördag så ska allt fixas med min brors flytt kommer nog gå runt och vara lite nere för även om jag och min bror inte umgås så mycket så kommer de bli så tomt utan honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0