10/7

Sista dagen hemma idag innan jag åker ner till mitt sommarställe igen, är borta ca 2 veckor denna gång,
Idag så var jag på väg ner till byn när jag skulle hoppa av cykeln vid ett övergångsställe så lyckas jag ju såklart ramla och skrapa upp knät, satan vad de sved asså.
 
Sen kom min bror hem idag också han har varit i Serbien i tre veckor och kom som sagt hem därifrån idag, han hade tydligt haft ganska varm 30-40 grader, inte så kul för honom då han var där och vandrade.
 
Men denna gång kommer jag ha internet till min egna dator, så jag kommer inte vara tvungen att låna pappas när jag vill in på internet så uppdatering kommer nog vara som vanligt.
 
Men nu har jag lite saker att göra, sååå, skriver någongång imorgon får se när.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0