Torsdag...

Slutade vid elva och sen tänkte jag och paula ta kvart i 12 bussen hem jag skulle ju klippa mig kvart i 1 och då skulle jag ju hinna men sen så börjar klockan bli mer och mer och ingen buss kommer sen ringer någon för att kolla var den är. Då körde bussen fel och sen orkade han inte vända så han bara sket i de.

Asså gud vad sur jag blev och då hade vi redan misst 12.13 tåget så jag skulle inte hinna till klipptiden så ringde dit och flyttade fram den till 13.30 och tog 12.43 hem sen när jag kom hem så väntade jag på bilioteket och sen gick jag dit och klippte mig och så.

Men gud vad sur jag är på busschafören.


Ikvälll blir de plugg och även imorgon blir de plugg hela dagen så även om jag är ledig så kommer de inte vara så lätt dag. Men sen framåt eftermiddagen ska jag kanske träffa Malvina men inget är bestämmt än.
Men måste ändå gå upp tidigt för ska till tandläkaren på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0