Dag 5: 15 fakta om mig


1. Jag älskaaaar skor
2. Jag har haft ett självskadebeteende som jag fortfarande håller på att kämpa mot att gå tillbaka i
3. Jag vill lägga till min mormors efternamn till mitt namn så att jag har dubbel efternamn
4. Jag biter på naglarna vilket är anledningen till att jag använder lösnaglar
5. När jag var liten var jag galet lik min pappa men nu liknar jag ingen av mina föräldrar
6. Det på mitt utseende jag är mest stolt/nöjd över är mina ögon
7. Jag är athist
8. Jag älskar rosa, men framförallt chockrosa
10. Jag är typ världens största Harry Potter fan och vet i princip allt om Harry Potter
11. Mitt favorit ämne i skolan är engelska
12. Mitt hatämne är Spanska
13. Jag har 4 kusiner ingen är under 30
14. Jag har bara kusier på min pappas sida
15. Jag vill tatuera mig när jag blir arton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0