Hallå!

Jaja, det är inte Sara MEN i alla fall...
Jag kanske inte precis frågade om njag fick gästblogga, men jag tror inte att det gör någonting faktiskt.
Det är Johanna (Jozzan) som skriver.
Min blogg (smygreklam) ---> http://jozzanpopcorn.blogg.se/
Hann inte riktigt säga hej då inna Sara drog så jag skriver lite här så kanske hon ser när hon är borta.

SARA!
Du är en otroligt bra vän,det spelar ingen roll vad alla andra säger om det.
Jag behöver dig, och det vet du!
Efter alla prövningar både du och jag har varit med om vet du att jag inte kommer att släppa dig.
Hoppas att fu får det jätte bra nu när du åker bort.
Du behöver ledighet från allt och att du bara får tänka på dig själv, det är du värd.
Du är värkligen världens bästa vän!
Kram
Johanna


HARE GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0