Am I stupid for still beliving that you one day will reach out and touch me...

F*n vad jag önskar att du var här hos mej att allt inte hade blivit helt fel, kommer aldrig att släppa dej helt och jag hatar mej själv för att jag inte kan gå vidare för varje gång jag ser de så stannar mitt hjärta och allt jag vill göra är att gå fram och få vila i din famn.Men kommer aldrig att få göra de, du kommer aldrig att se på mej och le så som jag vill att du ska göra.Du kommer antagligen aldrig att förlåta mej men samtidigt så hoppas jag.Idag så blev jag helt förstörd när jag satt två centimeter ifrån dej men de skulle kunna lika gärna kunnat ha varat 200 mil bort för inget kommer att förändras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0