Slow day...

Bilden var inställd så jag,johanna,emma,elsa och sandra var hemma hos Emma och hade kul.Sen hade vi svenska då vi skulle låna en deckare, sen hade vi lunch, åt hemma hos emma.

Efter skolan drog jag och tränade lite på from,tränade dock inte så länge eftersom jag inte är helt frisk än.Sen drog jag hem och duchade och åt lite, sen drog jag till Johanna, vi skulle plugga men de gjorde vi inte så mycket.



Sandra och jag,visst är vi heta?



Inte lika rakt hår som i morse men ändå ganska rakt Sandra plattade mitt hår hemma hos emma.
Så här ser mitt hår ut i vanliga fall
Funderar på att antingen bleka mitt hår ljusare eller färga de typ ljust brunt, vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Emma ^^

Jag skulle vilja se dig i ljust brunt hår =D Det skulle vara coolt!

2010-03-17 @ 20:33:05
URL: http://emisablogg.blogspot.com
Postat av: sandra

haha! bilden! haha! jag dör! haha!

2010-03-19 @ 19:11:36
URL: http://sandraaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0