I am back...

Kom tillbaka runt 6 egentligen men orkade inte skriva då.Igår va som de va,kommer sakna farmor som f*n.Men på kvällen så var jag och käkade men familjen plus två av mina kusiner och min faster o farbror.De var jätte kul att träffa mina kusiner igen har inte träffat dom på jätte länge.

Mina andra två kusiner var också där men dom var tvungna att åka hem tidigare.Alla mina kusiner är liksom ganska mycket äldre än mej.Min yngsta kusin är 11 år äldre än mej.Det var han(erik) och hans storebror(gustav) som vi åt tillsammans med. Dom är så himla härliga, saknar dom så mycket.Men kommer nog träffa gustav igen ganska snart han har flyttat till uppsala och han ska lära mej att äta.Han tyckte att jag åt väldigt lite^^.

När vi skulle äta så sa min pappa att barnen kunde ju sitta på ena sidan, vilket gjorde att vi började diskutera om erik och gustav kunde räknas som barn med tanke på att dom är 26 och 29 år.Men de kunde de tydligen.

http://msp259.photobucket.com/albums/hh317/jus_tattoo/tear.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0